هفت روز هفته

راهروهایی با کفپوش های بتنی

 

بتن به دلیل قابلیت انعطاف پذیری، ماده ای بسیار محبوب برای مسیرهای پیاده روی محسوب می شود. بیتن را می توان به رنگ و بافت های مختلفی مانند سنگ طبیعی، آجر و غیره شکل داد. یک راهرو با کفپوش بتنی می تواند متناسب با خانه و سلیقه شما شخصی سازی شود. بسیاری از نصب کنندگان مسیرهای بتنی تزئینی را فراتر از راهی برای رسیدن از نقطه A به B می دانند و از فرصت بدست آمده برای به نمایش گذاشتن هنر معماری خود استفاده می کنند.

اگر مسیرهای بتنی موجود با رنگ های خسته کننده و خاکستری در ساختمان خود دارید، نگران نباشید. می توانید از محصولات کفپوش های بتنی شرکت ابنیه سازان مبتکر که جذابیت فضای ساختمان و حیاط شما را چندین برابر می کنند استفاده نمایید. فقط کافیست جهت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

گزینه های طراحی کفپوش های بتنی:

 

  • مسیر مستقیم
  • مسیر منحنی
  • مسیر چند رنگ
  • مسیر با طرح های مختلف
  • مرزهای تزئینی
  • مصالح ترکیبی

امروزه برای راهروهای موجود در محوطه کفپوش های بتنی یکی از گزینه های مناسب می باشد. طرح های کفپوش های بتنی پیش ساخته می توانند شامل اشکال هندسی مختلفی باتوجه به طرح محوطه سازی داشته باشند.

 

مسیر مستقیم:

 

طراحی کفپوش های بتنی

 

یک طراحی مستقیم به بازدید کننده ورودی رسمی می دهد که آنها را به سمت در ورودی شما هدایت می کند. همانطور که در می دانید این طرح ها شامل مربع های 4*4 بتنی هستند که یک راست و مستقیم جاسازی شده اند و شما را به سمت در ورودی سوق می دهد.
بین صفحات سنگفرش بتنی سنگ های صاف می توانند قرار داده شوند. و یک طراحی مدرن مقاوم ایجاد کنند. خطوط مستقیم و اشکال هندسی از معماری خانه ها به منظره منتهی می شود که می تواند به باغچه های مستطیل شکل با بوته های گیاه منتهی گردد. راهروی بتنی مستقیم به ساختمان حالتی رسمی و تمیز و مدرن می بخشد.

 

مسیر منحنی:

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

یک مسیر بتنی منحنی یک ورودی غیر رسمی و ارگانیک به خانه ها می دهد. مسیر کفپوش منحنی شکل به بازدید کننده حیاط شما اجازه می دهد که فضای محوطه را به خوبی ببیند و به ساختمان هدایت شود. مسیرهای منحنی با درختان زیبا هم مرز است که باعث مسیر کوتاهتر به نظر برسد. تصور کنید این درختان پس از ده سال با سایه ای که بر این مسیر می اندازند چه چشم اندازی به ورودی ساختمان شما می بخشند. این راهروهای منحنی با شکل ارگانیک خود سبک سنتی و هندسی را در هم می شکند و تضاد چشمگیری ایجاد می کند.

 

مسیر کفپوش بتنی رنگی:

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

بتن را می توان تقریبا به هر رنگ دیگری که با محصولات رنگ آمیزی بتن قابل تصور است، رنگ آمیزی کرد. اگر پیاده روی شما خاکستری کسل کننده است می توانید برای بهبود سبک محل اقامت با استفاده از رنگ های خاکستری تیره، قهوه ای و … به حاشیه ها رنگی متفاوت بدهید. به این شکل دیگر کسل کننده نیستند. این مدل راهرو یک ورودی گرم منتهی به ساختمان است که باعث جذابیت خانه می گردد. رنگ ورودی می توانند با ترکیب مناظر حیاط ساختمان بر جذابیت مجموعه بیفزاید. همچنین می توانید از رنگ های طرح سنگ نیز در کنار گیاهان استفاده کنید.

 

مسیر کفپوش بتنی شکل داده شده

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

قالب زدن به یک دال بتن آن را از حالت ساده گی تغییر داده و تبدیل به یک سنگ طبیعی یا سنگ فرش می کند. این مسیر بتنی قالب ریزی شده، تصویری از یک راهروی سنگفرش را به نمایش می گذارد. این طرح زنی به مسیر جلوه خاصی می دهد و چشم شما را از مسیر سنگ فرش شده به ورودی خانه هدایت می کند. قالب های بدون مرز طرح را به هم گره می زند و ترکیبی فشرده ایجاد می کند. رعایت این جزئیات یک طراحی موفق را برای محوطه ایجاد می کند.

مسیری با مرزهای تزئینی

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

افزودن حاشیه به مسیر بتنی شما می تواند ظاهر راهرو را از یک دال متوسط به یک مسیر منحصر به فرد تغییر دهد. در این ورودی که به سبک کلبه طراحی شده، حاشیه آجری به شخصیت بخشی به خانه کمک می کند. از بسیاری از موارد می توان به عنوان حاشیه استفاده کرد، مانند: سنگ، تخته سنگ، چوب و غیره …
همچنین می توانید با افزودن رنگ به حاشیه ها و استفاده از سبک و سلیقه صاحب خانه به راهرو جلوه خاصی ببخشید.

 

مصالح ترکیبی

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

در این طرح تقریبا به نظر می رسد که وقتی به جلوی درب می روید روی ماسه قدم می زنید، با این وجود این یک سطح رنگی مخلوط با بافت خاص است . هنگامی که به ایده هایی برای طراحی محوطه فکر می کنید، می توانید از مصالح مختلف و ترکیبی برای این کار استفاده کنید. حتی شکل های مختلف مانند طرح آجر، طرح سنگ همه می توانند به صورت ترکیبی طرح های جالب و زیبایی ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button