هفت روز هفته

جوانب مثبت و منفی کفپوش های بتنی

 

از بین تمام موادی که می‌توان برای کف سازی استفاده کرد، یکی از بهترین گزینه ها کفپوش های بتنی هستند.البته مثل همه مواد دیگر هم قطعاً هم جنبه مثبت و هم منفی دارد.در اینجا جوانب مثبت و منفی کفپوش بتنی را بررسی می کنیم:

 

جوانت مثبت کفپوش های بتنی

 

دوام:

کفپوش بتنی بسیار مقاوم است بنابراین به سادگی آسیب نمی بینند.وقتی از کفپوش بتنی استفاده می‌کنید دیگر نگران اثر کفش‌های پاشنه بلند، اثر پنجه حیوانات خانگی، یا پایه‌های مبلمان که به کفپوش آسیب می رسانند نباشید زیرا تقریباً غیرممکن است که این موارد اثری روی این مدل کفپوش ها ایجاد کنند.

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

سازگار با محیط زیست

دلیل اینکه یک کفپوش بتنی یک گزینه مناسب است سازگاری آن با محیط زیست است و همچنین به همین دلیل است که از این کفپوش ها برای زیرسازی اکثر کفپوش ها استفاده می شود.

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

نگهداری آسان

کفپوش بتنی نیاز به حداثل نگهداری دارد. شما هر ۳ تا ۹ ماه یکبار آن را واکس می‌زنید و از یک ماده تمیز کننده خنثی برای تمیز کردن آن استفاده می کنید.حقیقتاکه تمیز کردن کفپوش های بتنی از کفپوش های چوبی آسان‌تر است.

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

ماندگاری همیشگی

اگر از کفپوش های بتنی خود به خوبی مراقبت کنید این کفپوش اساساً تا بی نهایت دوام دارد.تنها کاری که باید انجام دهید این است که هرچندماه یکبار از واکس و سیلر برای محافظت از سطح آن و ایجاد ظاهری زیبا استفاده کنید تا از ماندگاری آن اطمینان حاصل کنید.

 

آزادی در طراحی

اگر کفپوش بتنی را انتخاب می‌کنید و بعداز مدتی می‌خواهید که طرح آن را تغییر دهید تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که سطح آن را بازطراحی کنید. طراحی در زمینه کفپوش های بتنی دارای تنوع زیادی است. همچنین کفپوش های بتنی دارای تنوع رنگ زیادی است و رنگ اصلی آن خاکستری می باشد.

مطالب مرتبط:

واش بتن چيست و چه ويژگي هايي دارد؟

نکات مهم در مورد انواع کفپوش بتنی طرح دار

مطالبی کوتاه در مورد کفپوش های بتنی

بهترین انتخاب جهت کفسازی حیاط و پیاده رو

نحوه تمیز کردن کفپوش های بتنی

 

 

 

معایب این کفپوش ها

 

سطح بسیار سخت

از آنجا که بتن ماده‌ای بسیار مقاوم و بادوام است، گاهی این مساله می‌تواند یک عیب محسوب شود زیرا اگر روی این کفپوش زمین بخورید ممکن است آسیب ببینید زیرا این سطح سختی بالایی دارد.

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

میزان راحتی

به دلیل سختی سطحی این کفپوش ممکن است ایستادن روی این سطح برای مدت طولانی ناراحت‌کننده باشد.به همین دلیل برای برطرف کردن این سختی می‌توانید از قالی برای برخی مناطق استفاده کنید.

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

سردی سطح

بتن گرما را خیلی خوب حفظ نمی‌کند بنابراین کف در زمستان بسیار سرد می باشد. فرش و موکت می‌تواند مشکل را کاهش دهد.اما اگر ترجیح می‌دهید کفپوش ساده و عاری از هرگونه از لوازم جانبی باشد باید از روش‌های دیگری برای کاهش سردی استفاده کنید.

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

جهت سفارش کفپوش های بتنی و مشاوره قبل از طراحی کف با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

 

منبع: homedit.com

2 دیدگاه در مزایا و معایب کفپوش های بتنی

    • Nouri says:

      اگر برای داخل خانه استفاده شود بستگی به نوع کف دارد، اگر کف به خوبی آماده سازی و صیقل داده شده که گرد و غبار از آن ایجاد نگردد بله، زیرا سیستم گرمایش از کف به علت ایجاد حرارت از کف باعث انتشار گرد و غبار از کف با انتشار گرما می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button