هفت روز هفته

دلایل استفاده از کفپوش بتنی در محوطه سازی ساختمان

 

بتن به دلیل استحکام و دوام یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در سراسر جهان است. برای مناظر حرفه ای، این مزیت را دارد که یکی از همه کاره ترین مواد موجود برای افزایش فضای بیرونی ساختمان است، زیرا شکل، رنگ و بافت انعطافپذیری نامحدودی در طراحی ایجاد می کند.

بتن همچنین در مقایسه با سایر مواد روسازی بسیار مقرون به صرفه است. در اینجا مروری کلی بر مزایا و همچنین محدودیت های استفاده از بتن برای افزایش فضای بیرونی ساختمان شما بیان کرده ایم.

 

چرا کفپوش بتنی را برای فضای بیرونی ساختمان خود انتخاب می کنیم؟

 

دوام: بتن از بسیاری از مصالح ساختمانی دوام و ماندگاری بیشتری دارد و شرایط آب و هوایی شدید و ترافیک شدید رفت و آمد را تحمل می کند. همچنین در برابر سایش مبلمان سنگین پاسیو در فضای باز مقاومت می کند.

 

تطبیق پذیری:

بتن را می توان برای بسیاری از برنامه های در خانه و اطراف آن استفاده کرد. اغلب به عنوان ماده اولیه سنگفرش برای پاسیوها، پیاده روها و راهروها استفاده می شود. با این وجود می توانید از بتن برای ساختن میزهای پیشخوان، سینک ظرفشویی، شومینه، آبشارهای فضای باز و حتی مبلمان استفاده کنید.

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

انعطافپذیری در طراحی:

بتن انعطافپذیری نامحدودی در طراحی ارائه می دهد. تقریبا به هر شکل و قالبی قابل ریخته گری است و قابلیت مهر زدن، رنگ آمیزی و … را دارد.

 

تعمیر و نگهداری آسان:

بتن یک سطح جامد است که به راحتی تمیز و از آوار و رشد علف های هرز پاک می شود. شستشوی منظم و دوراره درزگیری هرچند سال باعث می شود تا دها سال ظاهر خوبی داشته باشد.

قیمت کفپوش بتنی: هنگامی که با سایر سنگفرش ها مانند آجر و سنگ طبیعی مقایسه می شود، بتن اغلب مقرون به صرفه تر است زیرا نصب آن آسان است و هزینه زیادی در بر نخواهد داشت.

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

محدودیت ها:

یکی از اشکالات بتن تمایل به ترک خوردگی در اثر انبساط و انقباظ است. با این وجود می توان هنگام نصب بتن، با نصب اتصالات کنترلی، ترک خوردگی را به حداثل رساند. همچنین باید بتن هر دو یا سه سال یکبار آب بندی شود تا از لک شدن و ساییدگی در امان بماند. نصب بتن پروژه ای نیست که خودتان انجام دهید برای این کار همیشه با یک پیمانکار متخصص تماس بگیرید. متخصصین ما در شرکت ابنیه سازان مبتکر آماده همکاری با مشتریان عزیز در امر محوطه سازی و نصب کفپوش های بتنی می باشند.

 

 

بتن تزئینی :

دوران بتن خسته کننده و خاکستری گذشته است. امروزه بتن می تواند با انواع رنگها، بافتها و تیمارهای سطح تبدیل شود. برای کارهای بتنی در فضای باز، مهر زنی و رنگ آمیزی بسیار محبوب است. اگر می خواهید برای کفپوش های بتنی خود بافت جدیدی را انتخاب کنید می توانید این بافت را سفارش دهید.

 

کفپوش های بتنی ویبره ای، سکه ای و کفپوش هایی که طرح سنگ طبیعی، آجر، چوب و موارد دیگر را تکرار می کند. اگر کفپوش بتنی موجود دارید که از آن راضی نیستید، می توانید ظاهر آن را تغییر دهید.

 

گزینه های رنگی برای رنگ آمیزی بتن شامل زنگ های خاکی غنی است که به خوبی با محط های بیرونی ترکیب می شوند. بسیاری از صاحبان خانه برای پاسیوها، مسیرها یا راهروهای خود از بتن تزئینی استفاده می کنند زیرا با هزینه ای مناسب می توانند از سطح بالایی از طرح ها بهره ببرند.

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

 

بتن تزئینی 1

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

 

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

ابنیه سازان مبتکر-کفپوش بتنی

 

abniyehzasan-ams-landscape-design-studios

 

اگر مصالحی مانند سنگ طبیعی یا آجر از بودجه شما خارج است، اما علاقه مند هستید که ظاهر کفپوش های شما حالت سنگ داشته باشد، می توانید از بتن صیقل زده شده استفاده نمایید.

 

منبع: landscaping network

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button