هفت روز هفته

مطالبی کوتاه در مورد کفپوش های بتنی

در دکوراسیون مدرن، بتن یکی از مصالح اصلی است که در اجسام و موقعیت های متفاوت می تواند کاربرد داشته باشد.
کفپوش بتنی یکی از محصولات دکوراتیو بتنی است.در میان طراحان دکوراسیون داخلی کفپوش بتنی یکی از مصالحی است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
کف پوش بتنی یکی از انواع کفپوش های موجود در سازه ها است. حالا می خواهیم در این مقاله در مورد کف پوش بتنی، مشکلات، فواید و رنگ آمیزی آنها صحبت کنیم. در گذشته بتن فقط برای مصارف بیرونی، در محوطه سازی و نمای ساختمانی مورد مصرف قرار می گرفت، اما امروزه در خیلی از موارد از جمله طراحی دکوراسیون داخلی و یا حتی ساخت اجسام دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
دیگه دوره استفاده از کف پوش های طوسی و سایه روشن طوسی که تنها رنگهای کفپوش های بتنی بود، گذشته است.
امروزه شاهد تنوع در رنگ و الگوهای متفاوت این کفپوش ها هستیم.

 

 

کفپوش بتنی

 

این را گفتیم که بتن یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است، همه ی ما آن را ماده ای بسیار مقاوم می شناسیم که به دلیل در دسترس بودن مواد اولیه و قیمت مناسب بسیار مورد استفاده است.
بتن های سبک با نام های مختلفی مانند هبلکس، پرلکس و سیپورکس هستند که نقش بسیار مهمی در کاهش وزن کلی ساختمان در هنگام استفاده از بتن به عنوان کف پوش دارند.
البته این را هم باید بدانیم که قیمت کف پوش بتنی متفاوت است و بستگی به ابعاد، طرح، مواد اولیه و کاربردی آن دارد.
کفپوش بتنی امروزه یکی از اصلی ترین گزینه ها در ساخت و ساز است .

مطلب پیشنهادی: روش های ساخت بتن

 

 

 

فواید کف پوش های بتنی

کف پوش های بتنی به خاطر مقاومت بالایی که دارن به راحتی آسیب نمی بینند و این یکی از مهم ترین دلایل استفاده از کفپوش های بتنی است. تمیز کردن کف پوش های بتنی بسیار راحت است و رنگ و طرح های متفاوتی دارد. از دیگر مزیتهای آن به عنوان بهترین انتخاب کفپوش، جذب گرما است و به این دلیل از آنها برای گرم شدن کف استفاده می کنند.

 

مشکلات کف پوش های بتنی

می دانیم که قطعا از بهترین کف پوش های ساختمانی، کف پوش های بتنی هستند، اما مشکلی که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که اگر بتن درست بتونه کاری نشده باشد، رطوبت را جذب کرده و باعث رشد کپک و قارچ می شود، و در این صورت باید این کار و پروژه را به دست تیم حرفه ای سپرد.

 

درباره نگهداری کف پوش های بتنی

این نوع کف پوش ها به نگهداری خاصی نیاز ندارند و هزینه نگهداری و تعمیر آن بسیار پایین است. و تمیزی و نظافت آن بسیار آسان و با مواد شوینده خنثی به راحتی پاک می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان